Mijn adres - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van marloesmarkslag - WaarBenJij.nu Mijn adres - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van marloesmarkslag - WaarBenJij.nu

Mijn adres

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2008 | Nederland, Hengelo

Nog iets minder dan 20 uur en dan zit ik al in het vliegtuig naar Addis.....
Voor de mensen die het leuk vinden (ik vind het heeeeel leuk) jullie kunnen mij kaartjes sturen, brieven schrijven en noem maar op. Mijn adres is:

Dir Foundation
P.o. box 3048
code 1250
Addis Abeba
Ethiopia

Zet in je brief even je adres zodat ik je adres heb wanneer ik een brief terug wil sturen........

Dan ga ik nu bezig met het grote probleem van vandaag: hoe krijg ik alle bagage in mijn koffer......

p.s als je links in de menubal kijkt (misschien moet je iets na beneden scrollen) dan zie je daar staan: Blijf op de hoogte, als je hier je mail adres invult krijg je na elk nieuwe bericht van mij een mailtje zodat je altijd op de hoogte bent van mijn avonturen ;-)!!

  • 22 September 2008 - 15:18

    Marieke Broekkamp:

    hoi marleos,
    spannend hoor!
    ik ben erg benieuwd naar je ervaringen, en zal deze site dan ook goed in de gaten houden!
    één nadeel... wie weet begint het dan weer te kriebelen! ik had het reizen en werken in het buitenland héél diep weggestopt, maar weet natuurlijk niet wat er gebeurd als ik je verhalen lees ;)
    groetjes marieke

  • 22 September 2008 - 20:02

    Miriam:

    Heeey!!
    Ik ga je site wel even bijhouden en heb me al aangemeld :)! Alvast heeel veel plezier en een goede reis!! Geniet ervan, liefs mir

  • 23 September 2008 - 06:52

    Nathalie:

    hee muppet!
    ontzettend hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    damn spannend! je gaat nu echt naar etopie! veel plezier! xx liefs

  • 23 September 2008 - 06:52

    Nathalie:

    hee muppet!
    ontzettend hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    damn spannend! je gaat nu echt naar etopie! veel plezier! xx liefs

  • 23 September 2008 - 16:28

    Karin Markslag:

    Hallo Marloes
    Als we dit typen sta jij stil op Khartoem, en zul je over een half uur verder vliegen naar Addis Abeba. Wij nemen vanavond nog een taartje en borrel op je verjaardag.
    groet Jan,Karin en Kim

  • 23 September 2008 - 17:44

    Jessica:

    Hoi Marloes,

    Gefeliciteerd en geniet ervan! Veel plezier daar, xxxx

    Groetjes van de familie Rolink

  • 23 September 2008 - 21:13

    Marcha:

    Waaaah als het goed is zit je nu gewoon in het vliegtuig en heb je van het weekend je verjaardag nog gevierd! Ik hoop dat het leuk was en dat je nog lekker van alle mensen om je heen hebt genoten!! Ontzettend veel plezier en geniet van alle ervaringen! Liefs Marcha

    ps. sorry voor de rare nabespreking... hoop dat je het ondank dat toch nog gezellig hebt gevonden :P

  • 25 September 2008 - 10:05

    Wereldomroep:

    Dag Marloes,

    Ik lees dat jij naar Ethiopie bent afgereisd. Heb jij misschien iets gehoord over een Nederlandse hulpverlener van Medecins du Monde die zou zijn ontvoerd?
    Wij zoeken zoveel mogelijk informatie. Ik hoop dat je tijd hebt om even iets te laten horen.

    Met vriendelijke groet,

    Anke Hoets
    Radio Nederland Wereldomroep
    anke.hoets@rnw.nl

  • 25 September 2008 - 14:03

    Karin:

    Hallo Marloes
    Fijn dat je ons nog gebeld hebt dinsdagavond.
    Zijn je eerste indrukken nog positief?
    Heb op teletekst gelezen dat de vermiste persoon op maandag al vermist werd. Zou werken bij de grens, en zonder militare ondersteuning.

    Groeten uit Hengelo

  • 25 September 2008 - 15:22

    Judith (nicht ;)):

    Hej Marloes,

    Je bent nu al in Ethiopie.. Spannend of niet dan?? Hoe ging de reis??Ik heb mijn mail adres toegevoegd dus ik kan het nu helemaal bij houden :) Erg leuk!!

    Nou have fun en doe je best!!

    Liefs Judith

    ps. Fijn berichtje voor de achter blijvers dat van de wereldomroep :S

  • 25 September 2008 - 16:22

    JEZUS:

    hee zussie
    hoe gaat het daar?
    wat vond je van het cadeautje??
    groeten

  • 26 September 2008 - 12:45

    Rosanne:

    Hey Marloes,
    Je zit nu gewoon al 4 dagen in Ethiopie! Is alles goed gegaan? Maak er wat van en ik ga je waarbenjij.nu zeker volgen!
    Liefs, xxx

  • 27 September 2008 - 10:35

    Ingrid:

    Hey marloes!!
    Nou dit is weer heel wat anders als campingpark ons buiten eejs, ook een stuk verder weg ;-)! Ik wens je in ieder geval heel veel plezier en succes en je zult het zeker weten naar je zin hebben! Groetjes ingrid

  • 28 September 2008 - 21:42

    Saskia:

    Marloes, met spanning lees ik jouw verhalen, geweldig! Hou vol, geniet ervan, maak er het beste van, dit is een super ervaring. Ik had gelezen dat je jarig was, alsnog gefeliciteerd! Groetjes, Saskia van Schoonbron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Vrijwilligerswerk in Ethiopië

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Foto's!

15 December 2008

Mijn laatste reisverslag!

07 December 2008

Papa en mama zijn er!

26 November 2008

Laatste workshops afgerond!

19 November 2008

We zijn al over de helft.

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 34139

Voorgaande reizen:

01 Februari 2011 - 28 April 2011

Afstuderen in Kroatië

23 September 2008 - 15 December 2008

Vrijwilligerswerk in Ethiopië

Landen bezocht: