Het avontuur gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van marloesmarkslag - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat bijna beginnen - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van marloesmarkslag - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat bijna beginnen

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg

28 Augustus 2008 | Nederland, Hengelo

Het is bijna zo ver, over 4 weken zit ik in Addis Abeba :-)!
De laatste 3 weken zorgen echt voor drukte, ik moet nog veel regelen, aanschaffen, afzeggen en ga zo maar door.
Vanaf 8 september ga ik nog 2 weken naar school, hier krijgen we verschillende lessen ter voorbereiding....

Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat hyves niet te openen is in Ethiopië maar dat waarbenjij.nu goed werkt dus vandaar dat ik maar een waarbenjij.nu heb aangemaakt :-)!

Ik hoop vaak een berichtje via hier te plaatsen zodat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn leven in Addis.

Marloes

  • 28 Augustus 2008 - 19:48

    Sanne:

    Heeej Loesje!

    Ik ga het vanuit Zuid-Afrika jou uiteraard in de gaten houden!!! Heeeel veeel plezier en hoop dat je er een mooie ervaring aan overhoud!

    Mijnn site is: www.sanneboxum.helptmee.nl

    Liefs Sanne!

  • 03 September 2008 - 19:12

    Annemiek:

    He Marloes,

    Lijkt ons leuk om te lezen (en te zien?) hoe het met je zal gaan in Afrika!

    groetje,

    Annemiek

  • 10 September 2008 - 11:42

    Marijke:

    Hoi meid
    Een hele ervaring dit. Ik ga deze site zeker in de gaten houden om je verhalen te volgen.
    Succes nog even op school en heel veel plezier daar.

    Liefs Marijke

  • 14 September 2008 - 18:17

    Lianne:

    Nog maar 9 nachtjes te gaan...

  • 14 September 2008 - 19:37

    Nathalie:

    haha, als je mijn winterjas wil lenen! flauw hoor, om dat te hyven,
    fijne reis lief collegaatje
    xx

  • 15 September 2008 - 07:31

    Miriam:

    Heeey! Het schiet nu al echt op! Nog eventjes en je gaat al weg! Alvast heeel veel plezier!
    Kus mir

  • 15 September 2008 - 16:07

    Evelien:

    Heej meisss, daccer,

    Veel plezier op in Etiopie, heb je nog veel opgehaald op de camping?

    Liefs xxx Evelien

  • 17 September 2008 - 14:12

    Linda:

    Hei Marloes,
    ik ken jou niet alleen ik wou effe kijken op je Site!
    Mooi!!
    Maar waarom kan je deze site wel berijken en die van Hyves.nl Niet??

    :D Linda :D

  • 18 September 2008 - 14:52

    Rebecca:

    Heeey!

    Tis al bijna zover! Kwilde je ff heel veel plezier toe wensen en maak ons niet te jaloers met mooie foto's he:D

    XX Rebecca

  • 20 September 2008 - 17:34

    André & Renate:

    Hi Loesje,

    Wij wensen je hééééél veel plezier en succes! Een hele ervaring wordt dit voor je; we zullen jou volgen. Ook groetjes van de kleine Naomi en Danny (hij zal jouw site zeker ook aanklikken!).

    Groetjes,
    André en Renate

  • 21 September 2008 - 07:48

    Maaike:

    Hey Marloes,
    Ik wens je veel succes!! en natuurlijk ook veel plezier!!
    XX

  • 22 September 2008 - 06:55

    Karin Roelse:

    Hoi Marloes,
    Heel veel plezier daar!
    Ik ga je zeker proberen te volgen.
    Groetjes aan iedereen daar! (als ze me nog kennen...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Vrijwilligerswerk in Ethiopië

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Foto's!

15 December 2008

Mijn laatste reisverslag!

07 December 2008

Papa en mama zijn er!

26 November 2008

Laatste workshops afgerond!

19 November 2008

We zijn al over de helft.

Actief sinds 04 Juni 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 34142

Voorgaande reizen:

01 Februari 2011 - 28 April 2011

Afstuderen in Kroatië

23 September 2008 - 15 December 2008

Vrijwilligerswerk in Ethiopië

Landen bezocht: